چندین راه و روش برای افزایش فروش آنلاین
افزایش فروش آنلاین، هدف اصلی مشاغل بی شماری اعم از بزرگ و کوچک است.
خوشبختانه ده ها روش برای فروش آنلاین بیشتر وجود دارد که بسیاری از آنها را بلافاصله می توانید پیاده سازی کنید. برخی از این نکات استراتژی های خاص را می توانید اجرا کنید، در حالی که برخی دیگر عمومی تر هستند. در این پست، ما به دنبال استراتژی مهمی برای فروش آنلاین در فروشگاه های اینترنتی آنلاین و ... خواهیم بود.
در فروش خود صادق باشید.
این مورد کاملاً واضح به نظر برسد. صداقت نه تنها در معرفی شما برای شهرت کسب و کار شما بسیار مهم است بلکه اعتماد به برند شما را تقویت و ترغیب می کند. ادعاهایی را که نمی توانید اثبات کنید، استفاده نکنید. مصرف کنندگان امروزی نسبت به بازاریابی آنلاین حساس هستند، بنابراین در تمام نسخه های فروش خود صادقانه، سر راست و قابل دسترسی باشید.
از صفحه اصلی خود گرفته تا تبلیغات الکترونیکی.
با افزودنیهای تبلیغ بیشتر کلیک بخورید. (تبلیغات در رسانه ها)
اگر به صورت آنلاین کالاها را می فروشید، پسوندهای تبلیغاتی فاقد فکر هستند.
این ویژگی (در AdWords و Bing موجود است) به شما امکان می دهد تبلیغات خود را با مکان های بیشتری بزرگتر کنید و هزینه ای اضافی هم ندارد!
و این میزان کلیک را از طریق تبلیغ شما افزایش می دهد! شگفت انگیز است، درست است؟
نمایش نامه های مشتریان و سیگنال های اعتماد
در محیط رسانه های اجتماعی امروز، بازخورد مشتری هرگز اهمیت بیشتری نداشته است. خوشبختانه، این بدان معنی است که مشتریان راضی شما می توانند یکی از ارزشمندترین اسلحه ها را در اختیار شما قرار دهند.
گنجاندن سیگنالهای اعتماد می تواند روشی عالی برای افزایش فروش آنلاین باشد. زیرا درک مطلوب تری از برند شما در ذهن آینده ایجاد می کند و می تواند به طرز بالقوه ای بر پیش فرض تردیدها غلبه کند. اگر کسب و کار شما دارای اعتباربخشی حرفه ای است (حتی چیزی به عنوان روتین به عنوان صدور گواهینامه بهتر تجارت یا عضویت در اتاق بازرگانی محلی شما)، این سیگنال های اعتماد را در مرکز خود در سایت خود قرار دهید. اگر یک لیست چشمگیر از مشتری های رضایت بخش دارید، اطمینان حاصل کنید که چشم انداز شما در مورد آن آگاهی دارد.
احساس نیاز ایجاد کنید.
مهم است که در مورد اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید، صادقانه و شفاف باشید. اما هیچ قانونی علیه ایجاد احساس فوریت برای ترغیب آینده برای خرید از شما وجود ندارد.
بسیاری از مصرف کنندگان به پیشنهادات ویژه با حساسیت به زمان، پاسخ مثبت می دهند. برخی از استراتژی ها ممکن است مؤثرتر از سایرین باشد. به عنوان مثال، اگر محصولی با نسخه محدود را برای جلب چشم اندازها تهیه نکردید (یا نمی توانید)، ممکن است شما به مشتریانی که بلافاصله متعهد به خرید می شوند، مانند حمل و نقل رایگان یا تخفیف، انگیزه مالی ارائه دهید.
با این حال شما تصمیم می گیرید این کار را انجام دهید، ایجاد یک احساس فوریت یک روش عالی برای افزایش فروش آنلاین است.
ضمانت برگشت پول را پیشنهاد دهید.
اغلب اوقات، یکی از مهمترین عوامل در تصمیم گیری مصرف کننده برای عدم خرید چیزی، گریز از خطر است. این ریسک درک شده یک ریسک اقتصادی است. چرا کسی باید محصولات شما را خریداری کند؟ اگر کار نکنند، یا مشتری از آنها خوشش نیاید؟ حتی خریدهای کوچک می توانند خطر "پشیمانی خریدار" را به همراه داشته باشند. بنابراین از ابتدا با ارائه ضمانت برگشت پول، بر این اعتراض غلبه کنید.
هر چیزی را که می تواند چشم انداز خرید شما را از بین ببرد، دور کنید.
گزینه های کمتری را پیشنهاد دهید.
برای بسیاری از مشاغل، این مفهوم بسیار غیرقابل تصور است. مطمئناً ارائه محصولات بیشتر راهی عالی برای افزایش فروش است! خوب، نه لزوما.
در حقیقت، در بسیاری از موارد، تنوع بیشتر انتخاب می تواند منجر به بی احتیاطی بخشی از آینده شود که به نوبه خود منجر به از دست رفتن فروش می شود.
اگر محصولات گسترده ای دارید، صفحات سایت یا محصولات خود را به گونه ای در نظر بگیرید که بازدید کنندگان را تا حد امکان انتخاب کنید. این امر باعث می شود بازدیدکننده از دست دهها محصول مختلف غافل شود. این امر می تواند با قرار دادن محصولات شما به دسته های باریک و محدود انجام شود (جایزه ای اضافی که به بازدید کنندگان سهولت بیشتری می دهند تا دقیقاً آنچه را که می خواستند پیدا کنند) یا می توانید تأکید بیشتری روی کمتر محصولات خاص کنید. در هر صورت، به یاد داشته باشید که هرچه انتخاب بیشتری ارائه کنید، مشتری گزاف گویی می کند و به جای دیگری می رود.
روی تصاویر با کیفیت محصول سرمایه گذاری کنید.
با توجه به اهمیت ظاهر در رابطه با چگونگی درک چیزها (از جمله افراد دیگر) مهم است.
دلیل بر این امر است که سرمایه گذاری در عکاسی با کیفیت محصول تأثیر مشابهی برای بازدید کنندگان سایت شما خواهد گذاشت.
صرف نظر از آنچه می فروشید، شامل تصاویر با کیفیت بالا از محصولات خود باشید.
همچنین حتما طیف گسترده ای از تصاویر را درج کنید. به نظر می رسد که از هر زاویه قابل تصور عکس هایی از محصولات شما را شامل شود، اما امتحان کنید. مردم دوست دارند قبل از خرید لاستیک های ضرب المثل یک محصول را لگد بزنند، خصوصاً به صورت آنلاین.
به هر سوال پاسخ دهید و به هر اعتراضی در کپی خود بپردازید.
یکی از خطرناک ترین خطاهایی که هنگام تلاش برای فروش آنلاین می توانید به آن دچار شوید، فرضیه هایی درباره دانش مشتریان آینده شما در مورد محصول، خدمات یا حتی بازار است. بسیاری از شرکت ها به اشتباه معتقدند که مشتریانشان بیشتر از آنچه می فروشند، می دانند و این منجر به سؤالات یا اعتراضی بدون پاسخ می شود که مورد رسیدگی قرار نگرفته اند. هر دو این می توانند به فروش آسیب برساند.
درباره هرگونه اعتراض احتمالی که یک چشم انداز در مورد پیشنهاد شما وجود دارد، بیاندیشید و در نسخه خود پیشگیرانه بر آن غلبه کنید.
تا آنجا که ممکن است به طور رایگان هدیه دهید.
مردم عاشق چیزهای رایگان هستند و هرچه بیشتر شما رایگان هدیه دهید، مشتری های آینده نگر، احتمالاً شما و مارک شما را درک می کنند و این می تواند منجر به فروش آنلاین بیشتر شود.
به پیشنهادات فعلی خود نگاه کنید. آیا می توانید به صورت رایگان چیزی بدهید؟ اگر همانطور که هستیم در تجارت نرم افزار هستید، ارائه آزمایش رایگان و ... آسان است. دادن وسایل به صورت رایگان فقط یک راه عالی برای بهبود درک مردم از شغل شما نیست، بلکه یک راه عالی برای معرفی آنها با محصولات مورد نیاز شما و وسوسه کردن آنها برای خرید بیشتر است.
پیاده سازی قیمت گذاری تنظیم شده
وقتی به یک رستوران می روید، احتمال خیلی خوب است که شما به طور هم زمان یکی از غذاهای میان قیمت را انتخاب کنید. این امر به این دلیل است که بسیاری از رستورانها روانشناسی را به کار می گیرند تا مردم را به سمت وعده های میان رده سوق دهند. ما اغلب از ارزان ترین ظروف - و گرانترین - اجتناب می کنیم و گزینه های طبقه متوسط را جذاب ترین می کنند. این تکنیکی است که به عنوان (قیمت گذاری) شناخته می شود. همان اصل را می توان برای افزایش فروش آنلاین با ساختارهای قیمت گذاری مرتب استفاده کرد.
با بهینه سازی موبایل، فروش آنلاین را رشد دهید.
جستجوی تلفن همراه در حال حاضر حجم جستجوی دسک تاپ را در جست و جوکاهش داده است. اگر نمی خواهید فروش خود را روی میز بگذارید، بسیار مهم است که سایت شما برای موبایل بهینه شود و صرفاً از منظر فنی نباشد.
هرچه ممکن است برای بازدید کنندگان موبایل هر آنچه را که می خواهند خریداری کنند، آسان کنید. این ممکن است بازنگری گسترده ای از روند پرداخت شما داشته باشد یا طراحی و راه اندازی یک سایت کاملاً مجزا. سایت تلفن همراه آمازون نمونه ای عالی از نحوه تجارت الکترونیکی تلفن همراه (و مطمئناً باید) باشد، اما برای ایجاد یک تجربه قانع کننده و کاربر پسند برای بازدید کنندگان در تلفن همراه نیازی به منابع آمازون ندارید.
پیمایش و تجربه کاربری از مهمترین عناصر یک تجربه موبایل با طراحی بسیار پیشرفته و همراه است. صفحات باید تقریباً فوراً بارگیری شوند و ناوبری منطقی باشد. برای به دست آوردن اطلاعات، بیش از حد نپرسید.
به بازدید کنندگان اجازه دهید بعداً حتی در دستگاه دیگری به صندوق های خود برگردند. از بازدیدکنندگان تلفن همراه انتظار نداشته باشید که در یک جلسه واحد به مشتری تبدیل شوند، زیرا احتمالاً (تقریباً قطعاً) این کار را نمی کنند. اما اگر این کار را برای آنها آسان کرده باشید، ممکن است بعداً تبدیل شوند.
با یک ایمیل پیگیری شگفت انگیز، مشتریان جدید را تحت تأثیر قرار دهید.
متأسفانه تجربه مشتری در بسیاری از مشاغل به پایان می رسد که در نهایت دست خود را به دست مشتری می دهند. این یک اشتباه وحشتناک برای حفظ مشتری است. برای افزایش حجم فروش آنلاین، مطمئن شوید که یک روش پیگیری فکری واقعاً مفید را برای مشتریان جدید در نظر گرفته اید.
لغزنده ها (اسکرول بار) را از صفحه اصلی خود حذف کنید.
اشاره کنید که کدام برنامه محبوب ترین است
اطلاعات مخاطب خود را درج کنید
برای دیدن رزومه مجموعه نرم افزاری ایماهو اینجا کلیک کنید.
نظرات