یک فروشگاه اینترنتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟
یک فروشگاه اینترنتی را با روشهای زیادی میتوان راه اندازی کرد.
در اینجا به چند روش و ویژگی مربوط به یک فروشگاه اینترنتی آنلاین میپردازیم.
راه های زیادی برای شروع راه اندازی یک فروشگاه جدید تجارت الکترونیکی وجود دارد که بسیاری از آنها بسیار راحت هستند.
محصول آسان و در دسترس باشد:
گاهی اوقات حتی لازم نیست که محصول خود را داشته باشید. بلکه اینکار توسط دیگران حمل و نقل میشود و زحمت جابجایی محصول میتواند به دست مغازه هایی باشد که شما با آنها کار میکنید.
صرف نظر از نحوه برنامه ریزی برای ادغام آنها، در اینجا انواع اساسی ویژگی های تجارت الکترونیکی برای موفقیت آنلاین وجود دارد.
فروشگاه اینترنتی سوپرسروش شیراز یکی از فروشگاه های آنلاین میباشد که دسترسی به محصولات آن بسیار راحت و آسان است که شما میتوانید به آن مراجعه کنید.
راحتی در استفاده:
سادگی، علامت یک طراحی خوب است و 76 درصد از مصرف کنندگان موافق هستند. آنها می گویند مهمترین ویژگی یک وب سایت خوب، سهولت استفاده از آن است.
با سهولت استفاده از این فروشگاه، به خریداران کمک می کند تا سریعتر و بدون پیچیدگی غیر ضروری که می تواند مانع از خرید نهایی آنها شود، آنچه را که می خواهند سریعتر و بیشتر استفاده کنند.
شما می توانید این مفهوم را توسط این دسته بندی ها بوجود آورید:
• ایجاد دسته های خرید
• افزودن فیلترها
• ترکیب قابلیت های مقایسه (مقایسه محصولات از نظر قیمت، جنس و ...)
علاوه بر این:
یافتن نظرات مشتری، سؤالات متداول و اطلاعات در مورد انواع سیاست های تجارت الکترونیکی و فروشگاه های آنلاین که از آنها پیروی می کنید (مانند حمل و نقل و بازدهی کار) خرید را آسان کرده و به خریداران کمک می کنید تا سریعتر تصمیم گیری کنند.
روی یک وب سایت با یک طراحی ساده و بدون شلوغی سرمایه گذاری کنید و اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به همان سرعت در حال مرور افراد است.
سرعت سایت:
سرعت سایت شاخصی برای استفاده آسان وب سایت است و موازی های زیادی را با امکان تبدیل بازدید کنندگان به وجود می آورد. فروشندگان آنلاین به معنای واقعی کلمه، ثانیه هایی برای فروش دارند. زیرا بر رفتار خرید تجارت و فروشگاه الکترونیکی تأثیر می گذارد.
51٪ از خریداران آنلاین ایالات متحده سرعت پایین سایت را علت اصلی ترک فروشگاه میدانند و وب سایت ها در بازار تجارت الکترونیکی ایالات متحده بیش از 500 میلیارد دلار در سال هزینه می کند.
براساس نظارت بر فعالیت واقعی کاربر از 33 خرده فروش اصلی، افزایش سرعت سایت از 8 به 2 ثانیه می تواند نرخ تبدیل شما را 74٪ افزایش دهد.
موبایل فرندلی یا Responsive
یکی دیگر از مهمترین ویژگی های تجارت الکترونیکی که برای آسانتر کردن سایت خود نیاز به استفاده از آن دارید، بهینه سازی برای موبایل است.
مردم بیش از نیمی از وقت خود را صرف تلفن های همراه (در مقایسه با رایانه ها) می کنند، روشی که در خرید آنلاین نیز صدق می کند.
اگر هنوز فکر می کنید که بهینه سازی برای موبایل اختیاری است، از این فکر اشتباه بیرون بیایید.
Google سایتهایی را که برای موبایل بهینه سازی نشده اند را جریمه می کند. وب سایت های تلفن همراه بهتر از SEO استفاده می کنند؛
تجربه کاربر یکی از چهار سیگنال مهم در رتبه بندی است.
در اینجا چند نکته در مورد چگونگی طراحی موبایل در صورتی که تازه کار را شروع کرده اید آورده شده است.
آیتم های مرتبط:
به عنوان یک کارآفرین آنلاین، انگیزه اصلی شما برای شروع یک فروشگاه اینترنتی آنلاین ممکن است ارتباطی با کسب درآمد داشته باشد. حتی اگر دو یا سه انگیزه، در لیست انگیزه های شما وجود داشته باشد، درآمدزایی همچنان برای حفظ امور تجاری مهم است.
با اتصال بازدید کنندگان به محصولات بیشتر از طریق یک عملکرد مرتبط، به افزایش تعداد سفارشها کمک کنید.
شما می توانید این کار را از طریق دسته بندی محصولات مشابه انجام دهید.
"افرادی که این کالای خریداری شده را نیز جستجو کرده اند" و توابع مقایسه.
برای این مسئله، مثلاً بگویید که در حال خرید لپ تاپ هستید. با پیشنهاد لوازم جانبی مرتبط: فروش لپ تاپ، کیف و غیره، فروش را افزایش دهید.
انواع سودهای پرداخت:
بسته به آنچه شما می فروشید، در کجای سایت، سایت تجارت الکترونیک باید تعداد بیشماری از گزینه های روش پرداخت را ارائه دهد.
برخی به گزینه های خاص نسبت به سایرین اعتماد دارند و برخی از کشورها از روش های پرداخت خاصی پشتیبانی نمی کنند، بنابراین مهم است که مخاطبان خود را قبل از انتخاب گزینه ها بشناسید.
به عنوان یک صاحب فروشگاه آنلاین، باید کل معاملات (پرداخت وجه ویژه!) را برای مشتریان خود آسان کنید. نداشتن روش پرداخت درست، باعث میشود که مشتری تفاوت بین خرید و یک سبد رها شده را هجی کند.
اگر هنوز تصمیم به انتخاب در مورد تجارت الکترونیکی نگرفتید، مطمئن شوید که شخصی که در مورد آن تصمیم می گیرید، قادر به پشتیبانی از گزینه های پرداخت چندگانه است.
نقد های کاربران:
بزرگترین مشکل خرید آنلاین این واقعیت است که شما نمی توانید یک کالای فیزیکی را لمس کنید یا تجربه کنید.
به همین دلیل از جمله قابلیت های بررسی کاربران مهم است. بررسی ها ممکن است تنها چیزی باشد که خریداران آنلاین باید برای اتخاذ تصمیم خرید، به آنها اعتماد کنند (علاوه بر اطلاعات ارائه شده توسط شما، که می تواند مغرضانه باشد).
92٪ از خریداران نظرات را مطالعه می کنند. در واقع، رتبه بندی ستاره (ریتینگ) اولین عاملی است که مشتری ها هنگام داوری یک وب سایت در نظر می گیرند. 71٪ از مصرف کنندگان می گویند که برای تصمیم گیری در مورد خرید از بررسی های آنلاین استفاده می کنند و بررسی های آنلاین را معتبرتر از فروشندگان می دانند (که کاملاً قابل درک است).
بررسی ها فقط بر تصمیمات خرید تأثیر نمی گذارد، بلکه تا 10٪ در رتبه بندی جستجوی مشاغل نیز تأثیر دارد.
بنابراین نترسید که بخواهید بخشی از دنباله ایمیل پس از خرید را درخواست کنید.
خوشبختانه، 70٪ از مشتریان در صورت درخواست از شما مایل به بررسی آنلاین شما خواهند بود.
و قبل از اینکه نگرانی در مورد احتمال بازخورد منفی عمومی را ابراز کنید، خوشحال می شوید که این موضوع را بشنوید: 52 ٪ مشتریان وقتی به بررسی های بد می پردازند، بیشتر به محصول اعتماد می کنند.
عکس با وضوح بالا و یا فیلم:
یک مطالعه توسط Invodo نشان داد که 92.6٪ از مصرف کنندگان ادعا می کنند که تصاویر از مهمترین فاکتورهای تأثیرگذار بر تصمیمات خرید هستند. اگرچه بیشتر افراد قبل از خرید آنها نیاز به لمس کالاهای فیزیکی دارند، اما عکسهای عالی از محصول در صفحه بهترین چیز است (و همچنین با در نظر گرفتن بررسی های فوق).
عکس هایی که نمایش می دهید باید با وضوح بالا اما بهینه شده باشند تا در سرعت سایت تأثیر نگذارد. علاوه بر این، عکس ها همچنین باید بزرگنمایی شوند تا افراد بتوانند جزئیات را بررسی کنند.
اما عکس ها نباید تنها انواع رسانه تجارت الکترونیکی باشند که به اشتراک می گذارید. ویدیو نیز مفید است.
بینندگان ویدیو 1.7 برابر بیشتر احتمال خرید دارند.
بسیاری از خریداران فیلم ها را تا 4 برابر، از توضیحات متن ترجیح می دهند.
سایتهایی که دارای فیلم در اکثر صفحات محصول هستند، نسبت به سایتهایی که دارای ویدئو در چند صفحه محصول هستند، دارای میانگین سفارش 68٪ بالاتر هستند.
80٪ از مشتریان هنگام تحقیق در خرید، محتوای ویدیویی را در نظر می گیرند.
ویدیو همچنین در رتبه بندی سئو صفحه از آنجایی که رقابت کم در رابطه با این نوع رسانه وجود دارد، کمک می کند.
ویژگی های امنیتی:
سایت های تجارت الکترونیکی اهداف اصلی برای مجرمان سایبری هستند که می توانند اطلاعات حساس شما و همچنین مشتریان شما را به سرقت برده باشند.
با یک پلت فرم ایمن تجارت الکترونیکی که از HTTPS و SSL پشتیبانی می کند، شروع کنید و این امکان را برای پرداخت و پرداخت مطمئن فراهم کنید. این یک خصوصیت مهم تجارت الکترونیکی است، زیرا Google اکنون به سایتهایی که اطلاعات حساس را جمع آوری می کنند توجه بسیار دارد تا نیاز به HTTPS را در سایت خود بوجود بیاورند و همچنین در صورت نداشتن این پروتکل در سرور خود، با علامت (ایمن نیست) یا (not secure) در کنار آدرس بار سایت، نشان میدهد که این سایت از HTTPS استفاده نمیکند و ایمن نیست.
سایر ویژگی های امنیتی مورد نیاز عبارتند از:
احراز هویت:
با نیاز به نام کاربری / رمز عبور و یک کد تولید شده ز طریق ایمیل یا پیامک، یک لایه امنیتی اضافی، اضافه می کند.
سئو:
شما می توانید روی سئوی وب سایت تجارت الکترونیکی خود تأثیر بگذارید. سئو بسیار گسترده و چند وجهی است: شامل معماری سایت، سئو در صفحه، سئو فنی، ساخت لینک، محتوا و موارد دیگر.
گزینه های تجارت الکترونیکی مناسب برای جستجوگرها وجود دارد، اما بستر های نرم افزاری تجارت الکترونیکی راهنمایی عمیقی را برای انتخاب های برتر ارائه می دهند.
ادغام رسانه های اجتماعی:
ادغام رسانه های اجتماعی همیشه در مورد تجارت الکترونیکی اولویت نداشته است. این کار با دکمه های اشتراک اجتماعی شروع شد، سپس به استفاده از Social به عنوان راهی برای ورود کاربران به حساب های خود تبدیل شد. این مؤلفه های اجتماعی می توانند به سئو خارج از صفحه کمک کنند.
با داشتن ویژگی های اجتماعی جدید مانند پین های قابل خرید Pinterest و فید قابل خرید اینستاگرام، فشار دادن محصول به خارج از فروشگاه تجارت الکترونیکی شما آسان تر می شود. هنگامی که آنهایی که در حال فیدهای اجتماعی خود هستند، پین یا پست اینستاگرام شما را می بینند و روی آن کلیک می کنند و برای تکمیل خرید به سایت شما هدایت می شوند.
قابلیت های عضویت در سایت:
امکان افزودن حساب مشتری به فروشگاه تجارت الکترونیکی توسط شما:
جمع آوری اطلاعات مشتری (می توانید اطلاعاتی مربوط به فروش و سایر معاملات ویژه را برای آنها ارسال کنید)
سهولت دسترسی مشتری برای دفعه بعد که چیزی خریداری می کنند (تشویق تجارت تکرار) امنیت حساب را برای معاملات فراهم کنید.
پشتیبانی مشتری:
پشتیبانی مشتری یکی از مهمترین ویژگی های فروشگاه اینترنتی است که برای موفقیت فروش آنلاین در نظر گرفته شده است. برخی از سیستم عامل های سایت های فروشگاهی، عملکردهای مرتبط را به عنوان بخشی از یک بسته ارائه می دهند (که ماهانه یا سالانه آن را می پردازید).
اما اگر وب سایت خود را از ابتدا ایجاد می کنید، به راه حل های چت زنده یا Live chat بپردازید.
چت زنده (live chat) یک راه حل فوق العاده مناسب برای ارائه خدمات به مشتریان است، زیرا دسترسی فوری به مشتریان را در اختیار شما قرار می دهد. زمان انتظار نیز معمولاً کوتاهتر از مرکز مکالمه است و مشتریان و نمایندگان چت زنده می توانند ضمن شرکت در یک گفتگوی زنده، درخواست هایشان را یکجا از شما بپرسند.
42٪ از مشتریان گفتند: چت زنده روش پشتیبانی مطلوب آنهاست. به همین ترتیب، 63٪ از مشتریان گفتند که آنها به احتمال زیاد به وب سایتی بازگشتند که چت زنده ارائه می داد.
چت زنده همچنین به شرکتها کمک می کند تا هزینه های خدمات مشتری خود را کاهش دهند. بر خلاف تماس های صوتی که حداقل به یک نماینده خدمات مشتری اختصاص داده شده در هر تماس مشتری نیاز دارند.
اپراتورهای چت زنده می توانند به سؤالات چندین مشتری به طور هم زمان پاسخ دهند.
بدون آنکه کیفیت تعامل آنها را فاقد آسیب ببینند.
علاوه بر این، چت زنده به پیشرفت خرید مشتری کمک می کند. 38٪ از مشتریان می گویند که به دلیل یک جلسه چت زنده، خریدی انجام داده اند.
مجموعه ای از سیاست های پاک:
شفاف بودن با سیاست ها به افزایش اعتماد به فروشگاه اینترنتی شما کمک می کند. این مجموعه از دستورالعمل هایی را که شما به آنها رعایت می کنید، به اطلاع مشتریان می رساند و به مشتریان اطمینان می دهد که در صورت نیاز به چیزی، همیشه می توانند در مورد آن سؤال کنند.
این سیاست ها را در فروشگاه تجارت الکترونیکی خود لحاظ کنید.
سؤالات متداول:
خریدهای پیچیده تر به اطلاعات دقیق نیاز دارند و به جای پاسخ دادن دوباره به همان سؤالات مشابه، سعی کنید سؤالات متداول را در یک صفحه عمومی جمع کنید.
سیاست های برگشت و مبادله:
همیشه هنگام سفارش آنلاین، به خصوص هنگام خرید محصولاتی که در اندازه های مختلف عرضه می شوند، خطری وجود دارد:
و بسیار مهم است زیرا:
حداقل 30٪ از کالاهایی که بصورت آنلاین سفارش داده شده اند بازگردانده می شوند.
34٪ از خریداران با سیاست های بازگشت دشوار کنار گذاشته شده اند.
67٪ از خریداران قبل از خرید، صفحه بازدهی و نظرات را چک می کنند.
اگر فرآیند بازگشت محصول آسان باشد، 92 درصد از مصرف کنندگان دوباره خرید خواهند کرد.
خط مشی رازداری:
یک خط مشی رازداری به شما امکان می دهد تا به شما اطلاع دهند که داده های آنها را به اشتراک نمی گذارید.
این برای آرامش خاطر آنهاست. علاوه بر این، این قوانین برای وب سایتهای تجارت الکترونیکی لازم است.
شارژ و گزینه های حمل و نقل:
هزینه های غیر منتظره حمل و نقل علت شماره 1 سبد خرید رها شده است، بنابراین ضروری است که اطلاعات حمل و نقل را درج کنید که مشتریان شما بتوانند آن را مشاهده کنند (معمولاً یک بنر در بالای صفحه).
وب سایت هایی که حمل و نقل رایگان را تبلیغ می کنند مشتریانی را جذب می کنند که در هر سفارش 30٪ بیشتر هزینه می کنند. در یک یادداشت مرتبط، اطلاعات حمل و نقل شما نباید فقط در یک مکان قرار داشته باشد، بنابراین اطلاعات مربوطه را در صورت پرداخت تکرار کنید.
در یک یادداشت آخر، دسترسی به این سیاست ها و خواندن آنها را آسان کنید.
صفحه تماس:
وقتی نوبت به کار یک فروشگاه آنلاین می رسد، هیچ چیز اطمینان بیشتری به مشتریان نمی دهد که به یک صفحه تماس حرفه ای به نظر می رسد به وب سایت قابل اعتماد باشد. این واقعیت بیشتر در هنگام فروش محصولات فنی یا گران قیمت با کیفیت بالا است.
اطلاعات تماس خود را مخفی نکنید. با به اشتراک گذاشتن شماره تلفن های مربوطه، ایمیل و یک آدرس، ارتباط با مشتریان را آسان کرده و چندین کانال را در این کار انجام دهید. اگر مکان فروشگاه فیزیکی وجود دارد، پیوندهای اجتماعی را به صفحات و Google Maps خود اضافه کنید (این به SEO محلی کمک می کند).
تجزیه و تحلیل و گزارشگری:
تجزیه و تحلیل و ویژگی های گزارش چیزی است که به شما ایده می دهد که کدام یک از محصولات شما می فروشند ، کدام استراتژی ها موثر هستند و از کجا ترافیک به وجود می آید. با استفاده از گزارش های Google Analytics، می توانید نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی خود را بهبود بخشید.
شروع یک تجارت آنلاین آسانتر از همیشه است. مسیر تجارت الکترونیکی برای هر کسی که دارای رایانه و اتصال اینترنتی است برای همه قابل دسترسی است.
اما اداره یک فروشگاه اینترنتی آنلاین کار زیادی را می طلبد. در مورد فکر کردن چیزهای زیادی وجود دارد و بسیاری از ویژگی های مورد نیاز برای موفقیت در فروش را می خواهید.
15 ویژگی های لازم برای سایت های تجارت الکترونیکی و فروشگاه های اینترنتی
همه وب سایت ها به روش خاص خود منحصر به فرد هستند.
ما در طراحی وب سایت تجارت الکترونیک و فروشگاه اینترنتی مانند انیمیشن، پیش نمایش محصول 360 درجه، فیلتر پیشرفته و جستجوی محصول پویا، روندهایی را مشاهده کرده ایم.
با این حال، روند نرخ تبدیل یا تجربیات کاربر قوی را تضمین نمی کند. عناصر خاصی وجود دارد که هر سایت تجارت الکترونیکی و سایت فروشگاهی باید از این نظر مرتبط و رقابت باشد.
در اینجا لیستی از 15 ویژگی ضروری وجود دارد که خریداران آنلاین را به خود جلب می کند.
1. کاربر پسند
سادگی باید در طراحی خوب هدف باشد و لازم نیست ظرافت را فدای آن کنید.
در واقع، مطالعات نشان می دهد که 76٪ از مصرف کنندگان می گویند مهمترین ویژگی یک وب سایت سهولت استفاده است.
هدف این است که به خریداران کمک کنیم تا سریعتر و بدون نیاز به پیچیدگی های غیر ضروری که می توانند مسیری را برای خرید مسدود کنند، به آنچه می خواهند برسند.
با ارائه دسته بندی های خرید، فیلترها و قابلیت مقایسه، بر تجربه کاربر متمرکز شوید.
برای اینکه سایت تجارت الکترونیک شما کاربرپسندتر شود، موارد زیر را در نظر بگیرید:
عملکرد جستجو را با گزینه تکمیل خودکار مانند Under Armor بهبود ببخشید.
سایت های تجارت الکترونیک و فروشگاهی به جای یک تجربه دردسرساز باید یک مزیت رقابتی باشند.
2. وب سایت تلفن همراه
استفاده از تلفن همراه 50٪ از معاملات آنلاین را تشکیل می دهد.
با یک وب سایت پاسخگو، محتوا به طور شهودی با هر وسیله ای که به آن دسترسی داشته باشد سازگار می شود تا کاربر پسند ترین تجربه را ارائه دهد.
فرقی نمی کند که میلیون ها صفحه محصول داشته باشید یا کمتر.
ایجاد یک تجربه مناسب برای موبایل برای خریداران شما باعث بهبود فروش و رتبه بندی بالقوه شما خواهد شد.
3. عکس و فیلم با وضوح بالا
خریداران می خواهند چندین زاویه و افرادی که از این محصول در محیط های مختلف استفاده می کنند را ببینند. آنها می خواهند این محصول را بزرگنمایی کرده و احساساتی را برای محصول بدست آورند.
ملاحظات فنی برای تصاویر بسیار مهم است. به گفته Adobe، تصاویری که بارگذاری نمی شوند و خیلی طول نمی کشد، 39 درصد کاهش مصرف را نشان می دهد .
و ما فقط در مورد عکس های حرفه ای صحبت نمی کنیم. Vanity Planet دریافت که اضافه کردن عکسهای اینستاگرام به صفحات محصولاتشان، 24٪ افزایش چک را انجام می دهد.
تصاویر می فروشند، نه متن.
وب سایت های تجارت الکترونیک باید چندین عکس را در هر محصول نمایش دهند. برای بارگذاری صفحه، عکس ها باید با وضوح بالا و بهینه سازی شوند.
4. بررسیهای ایجاد شده توسط کاربر
خریداران نظرات را می خوانند. در حقیقت حدود 95٪ آنها.
و 57٪ از مصرف کنندگان فقط در صورت داشتن 4 ستاره یا بیشتر از مشاغل استفاده می کنند.
ممکن است فکر کنید که بررسی منفی یک قاتل فروش است. برعکس در واقع صادق است.
داشتن بررسی های منفی اغلب می تواند مثبت باشد. نشان داده شده است که محصولات بدون بررسی منفی به عنوان سانسور دیده می شوند و به نوبه خود، خریداران فرض می کنند که بررسی های مثبت جعلی است.
بسته به قابلیت وب سایت، سایت های تجارت الکترونیکی می توانند از افزونه های معروف ترین سیستم عامل های بررسی از جمله Yelp ، Foursquare و Facebook استفاده کنند.
سایت های تجارت الکترونیک تفکر پیشرو، مانند paddleboards Paiwen، از بررسی ها به عنوان محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده می کنند تا اثبات اجتماعی را ایجاد کنند و طرفداران حیرت انگیز ایجاد کنند.
5- پیشنهادهای ویژه
اکثر سایت های تجارت الکترونیکی در روشهای استاندارد بازاریابی خود از طریق ایمیل، متن و غیره از پیشنهادات ویژه استفاده می کنند.
هنگامی که خریداران متوجه می شوند معامله خاصی را می گیرند، این انگیزه را به آنها می بخشد تا بیشتر بخرند و زمان بیشتری را برای جستجوی سایت بگذرانند.
اگر سایت های تجارت الکترونیکی از تبلیغات مداوم استفاده می کنند، ارائه یک صفحه وب منحصر به فرد که لیست پیشنهادات را نشان می دهد، نه تنها فروش بیشتری را به دنبال خواهد داشت بلکه باعث بهبود سئو می شود.
6. لیست های آرزو
اوه، چطور من لیست آرزوها را دوست دارم. یکی برای مد، یکی برای کتاب خواندن، دیگری برای ایده های هدیه در مورد تعطیلات.
خرید، ذخیره و اشتراک گذاری کنید!
سایت های تجارت الکترونیکی که از لیست های آرزو استفاده نمی کنند، درآمد را در جدول دسک تاپ مجازی قرار می دهند.
چه چیزی بهتر از این است که مشتریان اقلام نشانک مورد نظر خود را داشته باشند و به احتمال زیاد در آینده خریداری می کنند؟ این فقط طلا در جیب است و یک رویای تبلیغاتی بازاریابی.
همچنین فرصتی برای اشتراک گذاری یک برند با خریداران جدید است. هنگامی که خریداران لیست خواسته های خود را با خانواده و دوستان به اشتراک می گذارند، ترافیک رایگان با اثبات داخلی را به یک وب سایت ارسال می کند.
7. یافتن در فروشگاه
بعضی اوقات شما نمی خواهید منتظر بمانید تا مورد مورد نظر شما ارسال شود. شما رضایت فوری می خواهید.
خریداران فقط به صورت آنلاین به تحقیق می پردازند و سپس خرید را بصورت حضوری انجام می دهند. این امر می تواند بسیار مفید باشد که ببینیم فروشگاههای محلی کالاهای موجودی را دارند.
8- موارد مرتبط
به سادگی دیدن این عبارت، "ممکن است این را دوست داشته باشید" باعث کنجکاوی و هیجان سیگنالینگ می شود.
ویژگی "موارد مرتبط" در یک سایت تجارت الکترونیکی اثر چسبندگی مطلوب را ایجاد می کند که بسیاری از بازاریابان در تلاش برای دستیابی به آن هستند.
این اتفاق می افتد:
شما قهوه ساز AeroPress را در سبد خرید خود ذخیره کردید.
بخشی ظاهر می شود که می گوید، "ممکن است این را دوست داشته باشید."
آیا می خواهید برخی از قهوه تازه تجارت شده و منصفانه را بخرید؟
موارد مرتبط همچنین می تواند شامل دسته بندی محصولات مشابه فروشگاه مقایسه باشد، "افرادی که این کالای خریداری شده را نیز جستجو کرده اند" و غیره.
9. سوالات متداول (سؤالات متداول)
خریدهای پیچیده نیاز به اعتماد به نفس با فروشنده و اطلاعات دقیق هنگام خرید محصولات بصورت آنلاین و رو در رو دارند.
خریدهای پیچیده نیاز به اعتماد به نفس با فروشنده و اطلاعات دقیق هنگام خرید محصولات بصورت آنلاین و رو در رو دارند.
بخش سؤالات متداول همچنین یک منطقه خودی برای کمک به مشکلات مشترک مشتری ارائه می دهد. خریداران اغلب از پشتیبانی محصول ، بازده ، گذرواژههای حساب از دست رفته و غیره سؤال میکنند.
10. اثبات اجتماعی
برندها و فروشندگان آنلاین که با خریداران خود در سطح عاطفی ارتباط برقرار می کنند، اعتماد و حمایت از برند را ایجاد می کنند.
ارتباط اجتماعی غیرقابل انکار است و اکنون فرصت پیوند با مخاطب راحت تر از همیشه است.
پیوند پروفایل های اجتماعی و محتوای تولید شده توسط کاربر با یک سایت تجارت الکترونیکی از ویژگی هایی است که به شخصیت برند آنلاین فروشندگان می بخشد.
خریداران با جریان مداوم "اکنون بخرید" غرق می شوند. این مارک هایی هستند که با مشتریان درگیر اجتماعی هستند و مشتری را برای زندگی ایجاد می کنند. آنها محصولاتی را ارائه می دهند که به دیگران کمک می کند و مردم به آنها اهمیت می دهند.
رسانه های اجتماعی به مارک های تجارت الکترونیک اجازه می دهند تا اصالت را نشان دهند و ارتباط عاطفی خود را با محصولاتشان پیوند دهند.
به حساب Pinterest نایک نگاه کنید تا ببینید که چگونه ترکیب محصولات با تصاویر انگیزشی تأثیر زیادی می گذارد.
ببینید چگونه Ikea از مطالب تولید شده توسط کاربر برای به اشتراک گذاشتن ایده های طراحی و الهام بخش برای استفاده از محصولات خود استفاده می کند.
بررسی کنید که Lowe's چگونه ویدیوهای چگونه به مردم آموزش می دهد که چگونه از محصولات خود استفاده کنند.
دیگر ویژگی های یک فروشگاه آنلاین که میتوان به آن توجه کرد:
گزینه وب سایت تلفن همراه
خریداران آنلاین باید بدون توجه به دستگاهی که از آن استفاده می کنند، سهولت و سهولت دسترسی سریع به فروشگاه آنلاین شما ارائه دهند. فروشگاه آنلاین شما باید بر روی یک الگوی طراحی پاسخگو ساخته شود و ویژگی های آن باید در هر زمان و هرجای دیگر در دسترس همه کاربران باشد. قالب های طراحی قدیمی ساخته نشده بودند که به اندازه کافی قابل انعطاف باشند برای اندازه های مختلف صفحه نمایش که امروزه در دسترس هستند، طراحی پاسخگو به دست گرفته است و با وب سایت های تلفن همراه از هر نوع شایستگی استاندارد می شود. این مهم است. وب سایت شما و محتوای آن باید در تمام دستگاه هایی که به اینترنت دسترسی دارند پشتیبانی شود. همه ویژگی ها و عملکردها باید بی عیب و نقص کار کنند، به مرورگرهای شما تجربه سیال تلفن همراه را ارائه می دهند که نظر کلی آنها در مورد برند شما را تعریف می کند.
گزینه های حمل و نقل رایگان یا رقابتی
UPS یک مطالعه بزرگ تجربه مشتری به نام نبض خریدار آنلاین انجام داد . طبق این مطالعه گسترده، 81 درصد از خریداران آنلاین موافق هستند که حمل و نقل رایگان مهمترین جنبه چک آنلاین است. گزینه های حمل و نقل دیگر نیز بسیار بالا از جمله ارائه تخمین زده شده در کل در اوایل تجربه خرید، بسیار بالاست. بسیاری از چرخ دستی های خرید به دلیل تعداد زیاد غیرمنتظره بعد از اضافه کردن حمل، رها می شوند. ممکن است شما از اینکه خریداران آنلاین انعطاف پذیر چگونه می توانند شگفت زده شوند. در همین مطالعه گزارش شده است که 58٪ مایل به اضافه کردن موارد بیشتری به سبد خرید خود هستند تا بتوانند در حمل و نقل رایگان واجد شرایط شوند.
بنابراین این اطلاعات به عنوان یک صاحب مشاغل آنلاین برای شما چه معنایی دارد؟ گزینه های حمل و نقل رایگان یا رقابتی، هنگامی که به خوبی انجام شوند، می توانند موفقیت شما را به سمت خود سوق دهند. فرمول مناسب باعث می شود تا مشتریان شما به منظور دریافت حمل و نقل رایگان سبد کالای خود را افزایش دهند و البته، گزینه های حمل و نقل دیگری نیز وجود دارد که برای خریداران آنلاین جذاب است. شما فقط باید بازار طاقچه خود را به اندازه کافی درک کنید تا از آنها نهایت استفاده را ببرید.
امیدوارم از خواندن این مطالب لذت برده باشید.
لطفا نظرات و سوالات خود را برای ما بنویسید.
برای سفارش پروژه های سئو و طراحی سایت همین حالا با تماس بگیرید
(همراه با مشاوره رایگان)
09907104568
09359840831
نظرات