خطرات کلمات کلیدی در سئو

خطرات کلمات کلیدی در سئو
برای خرید یا مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید.
ما در این مقاله از خطرات کلمات کلیدی در سئو صحبت خواهیم کرد. 
 
پس با ما باشید.
 

مقاله های پیشنهادی:

الگوریتم پنگوئن در گوگل

تاثیر کلمات کلیدی تکراری در سئو

تاثیر کلمات کلیدی دم بلند و کلمات کلیدی دم کوتاه در سئو

 

سوالاتی که همواره کاربران محترم پرسیده اند:

خطرات استفاده بیش از حد کلمات کلیدی در سئو به چه صورت است؟

چرا نباید از کلمات کلیدی زیادی در متن استفاده کنیم؟

بهینه سازی کلمات کلیدی در سئو چگونه است؟

چگونه میتوانم با کلمات کلیدی در صفحه اول نتایج گوگل قرار بگیرم؟

و ...

در این مقاله به تمامی این سوالات پاسخ خواهیم داد.
 
خطر چگالی کلمات کلیدی در سئو
 

 

چگونه از خطرات کلمات کلیدی در سئو پیشگیری کنیم؟

 
 
زمانی وجود داشت که روش چاشنی کلمات کلیدی در یک صفحه وب نیز مانند یک بوقلمون کار می کرد.
در سال های اولیه موتورهای جستجو، می توانستند به راحتی با رتبه بندی کلمات کلیدی، رتبه بندی صفحه در SERP  گوگل را به نمایش بگذارند.
 
سایتها می توانستند بر طبق کلمات کلیدی، خود را به راحتی در یک صفحه قرار دهند، حتی اگر کلمات کلیدی غیر مرتبط بودند و در سایت هیچ محتوای واقعی وجود نداشت.
 
شما می توانستید با مخفی کردن کلمات کلیدی توهین آمیز، یعنی مطابقت آنها با رنگ پس زمینه (تا حدودی) به طرز ناعادلانه در اولین ها به چشم بیایید.
طبیعتاً این امر به یک تجربه کاربر وحشتناک منجر شد، زیرا اکثر مردم به دنبال یافتن سایتی نیستند که فقط 500 بار تکرار "تخفیف لباس های پاییزی" را بخوانند.
موتورهای جستجوگر دیگر این ترفند را از بین بردند و شروع به فیلتر کردن صفحات پر شده از کلمات کلیدی کردند، زیرا این صفحات تا حد زیادی فاقد مطالب مفید بودند.
 
خطراتی که سئو را تهدید می کند
 

خطرات پر کردن کلمات کلیدی و بهینه سازی بیش از حد

درحال حاضر چاشنی کلمات کلیدی یک تاکتیک کلاه سیاه است.
 
آیا تکرار کلمه کلیدی در مقاله ها هنوز هم کار می کند؟
 
 ممکن است اثرات کوتاه مدت مثبت داشته باشد، اما با آتش بازی می کند و در دراز مدت به ندرت مفید است. 
اگر  Google شما را با پر کردن کلمه کلیدی شناسایی کند، سایت شما را مجازات خواهد کرد. صفحه شما می تواند در رتبه بندی حذف شود، یا حتی همه با هم حذف شوند! یعنی شما را ایندکس نکند.
 
 
 
 
کلمات کلیدی و تاثیر آن سئو
 
 
مت کاتس در گوگل، به مدیر وبلاگ ها درباره پر کردن کلمات کلیدی SEO و بهینه سازی بیش از حد در هشدار داد ،
وی گفت:
"ما در تلاش هستیم تا سطح بازی را کمی هم سطح کنیم. همه افرادی که به دلیل نداشتن یک کلمه بهتر، بیش از اندازه از کلمات کلیدی تکراری استفاده میکنند - در مقابل کسانی که محتوای عالی و یک سایت عالی تولید می کنند، برخورد خواهد شد.
ما در تلاش هستیم که GoogleBot را باهوش تر کنیم. ارتباط بهتر است و ما همچنین به دنبال کسانی هستیم که از آن سوءاستفاده می کنند.
 
مانند کلمات کلیدی خیلی زیاد در یک صفحه
 
ما در حال حاضر چندین مهندس در تیم من داریم که در این زمینه کار می کنند. "
به عبارت دیگر، پر کردن کلید واژه های Google بازی خطرناکی است و به زودی امنیت این گونه سوء استفاده از بین خواهد رفت.
 
 
 
راهنمای کامل تحقیق کلمات کلیدی برای سئو
 
 
به مثال پر کردن کلمه کلیدی زیر نگاه کنید:
 
آیا به دنبال کفش های دویدن ارزان هستید؟ اگر به دنبال کفش دویدن ارزان قیمت هستید، بیشتر به دنبال آن نباشید.
 وب سایت کفش ارزان قیمت ما بهترین مکان برای سفارش جدید کفش ارزان دویدن شما است.
در انتخاب کفشهای دویدن ارزان قیمت از لیست انتخاب کفشهای ارزان قیمت  زیر استفاده کنید.
 
بسیار غیر جذاب، درست است؟
 
نکته احمقانه این است که، حتی اگر به نوعی در صفحه اول " کفشهای ارزان قیمت دویدن"  قرار بگیرید، هیچ جستجوگری که روی سایت شما کلیک کند نمی خواهد آنجا بماند. این به طور طبیعی مردم را دفع می کند.
 هیچ کس نمی خواهد آن آشفتگی را ببیند و فکر کند "وای، این افراد واقعاً به من و نیاز من به کفشهای ارزان قیمت اهمیت می دهند." 
در عوض آنها احساس انزجار، می کنند تا از آنجا خارج شوند. 
 
 
تراکم کلمات کلیدی و اهمیت آن در سئو

 

چگونه با خیال راحت کلید واژه های خوب بنویسیم: راه رفتن در خط خوب

چگونه می توانید از کلمه کلیدی با مسئولیت پذیری استفاده کنید؟
 
برخی می گویند:
 هیچ جادویی وجود ندارد. 
 
برخی دیگر می گویند یک تعداد جادو وجود دارد: 
تراکم کلمات کلیدی 2-5٪ اکثر آنها بی خطر در نظر گرفته می شوند.
 
به جای استفاده از همان کلمه کلیدی، سعی کنید از برخی از تغییرات کلمات کلیدی دم بلند استفاده کنید تا کمی در محتوای خود ادویه داشته باشید و به شما در ضربه زدن به آن نقطه شیرین از چگالی کلمه کلیدی کمک کنید.
 
 
 
نکته دیگر سعی در اجرای مترادف ها (کلمات مختلف با همین معنی) است. 
 
موتورهای جستجو تشخیص می دهند که کلماتی مانند "سفر" یا "مسافرت" یا "گردش" مترادف هستند.
آنها کلماتی هستند که چندین معنی دارند.
گوگل مترادف ها را کاملا متوجه میشود و در کنار کمات کلیدی به کاربر نشان خواهد داد.
از آنجا که مترادف ها به Google کمک می کنند تا از اهمیت و اعتبار برخوردار باشد،آنها تمایل دارند تا به سایتهایی که آنها را پیاده سازی می کند، پاداش دهد.
داشتن کلمات مرتبط یا متنوع همچنین بدان معنی است که سایت شما بیشتر از اینکه محرک موتورهای جستجوگر باشد به معنای واقعی،ارزش واقعی ایجاد کرده و دلیل دیگری برای اضافه کردن وزن به مترادف ها نیست.
 
خطر استفاده بیش از از کلمات کلیدی در سئو
 
 
مقاله های مرتبط:
الگوریتم های گوگل
تجربه و تعامل کاربری در سئو
سئو کلاه سفید در برابر سئو کلاه سیاه
 
 
امیدواریم که از خواندن این مطالب لذت برده باشید.
 
 با ما باشید.
 
برگرفته از سایت
 
 
لطفا نظرات و سوالات خود را برای ما بنویسید.
 
برای سفارش پروژه های سئو و طراحی سایت همین حالا با تماس بگیرید (همراه با مشاوره رایگان)
 
09907104568
09305365207
 
 

نظرات

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟