تاثیر کلمات کلیدی دم بلند و کلمات کلیدی دم کوتاه

تاثیر کلمات کلیدی دم بلند و کلمات کلیدی دم کوتاه
برای خرید یا مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید.
ما در این مقاله به توضیح کلمات کلیدی دم بلند (Long-Tail Keywords) و کلمات کلیدی دم کوتاه (Short-Tail Keywords) خواهیم پرداخت.
 
پس با ما باشید.
 

مقاله های پیشنهادی ما:

شناسایی و اهمیت کلمات کلیدی در سئو

گوگل پنالتی چیست؟

تکنیک های سئو داخلی و بهینه سازی سایت

 
سوالهای کاربران گرامی را در این مقاله عنوان خواهیم کرد و به تمامی آنها پاسخ خواهیم داد.
 

سوالات شما در مورد کلمات کلیدی دم بلند و دم کوتاه:

کلمات کلیدی طولانی و دم دراز - Long Tail Keywords چیست؟

Long Tail Keywords چیست و چه کاربردی دارد؟

چرا از کلمات  کلیدی دم بلند یا دم کوتاه استفاده می کنیم؟

مزایای کلمات کلیدی دم کوتاه چیست؟

مزایای کلمات کلیدی دم بلند چیست؟

معایب کلمات کلیدی دم بلند چیست؟

معایب کلمات کلیدی دم کوتاه چیست؟

چگونه می توان کلمات کلیدی دراز پیدا کرد؟

و ...

 
کلمات کلیدی با دم بلند و کلمات کلیدی با دم کوتاه

 

کلمات کلیدی دم دراز (Long-Tail Keywords) و کلمات کلیدی دم کوتاه (Short-Tail Keywords) در سئو به چه معناست؟

 
 

کلید واژه های دم بلند / دم کوتاه و نحوه یافتن آنها

 

تحقیقات کلید واژه هنوز هم یکی از بهترین استراتژی های SEO و SEM برای وب سایت شماست. افراد در موتورهای جستجو مانند Google به جستجوی چیزی می پردازند و با تحقیق در مورد کلید واژه ها می توانید متوجه شوید گروه هدف شما در جستجوی چه نوع کلمات کلیدی دم بلند و دم کوتاه هستند. 
سپس می توانید این کلمات کلیدی را در محتوای خود پیاده سازی کنید تا به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنید. 
 
اما، کلمات کلیدی با دم بلند و دم کوتاه دقیقاً چیست؟
 
 
کلمات کلیدی طولانی (Long Tail Keyword) چه اهمیتی در سئو دارند؟

کلمات کلیدی دم بلند چیست؟

کلمات کلیدی دم بلند اصطلاحات بسیار خاصی هستند. آنها معمولاً حاوی چهار یا چند کلمه هستند که به وضوح مشخص می کند مصرف کننده به دنبال چه چیزی است و قصد آنها چیست. هرچه کلمات کلیدی خاص تری به محصول یا وب سایت خود اضافه کنید، احتمال اینکه مشتریان واجد شرایط بیشتری را برای بازدید از سایت خود داشته باشید، وجود دارد.
 این امر به این دلیل است که مشتریانی که به دنبال چیزی خاص برای محصول شما هستند، بیشتر از افرادی که فقط جستجوهای عمومی را انجام می دهند، محصولات شما را خریداری می کنند.
 
در سال 2016، Marieke van de Rakt از Yoast گفت که رتبه بندی برای کلمات کلیدی با دم بلند بسیار ساده تر از کلمات کلیدی متداول است. آنها در رده بندی آسان تر هستند زیرا خاص تر هستند و این باعث رقابت کمتر می شود.
سمت چپ نمودار زیر نمونه ای از کلمات کلیدی با دم بلند را نشان می دهد. هرچه کلمات کلیدی خاص تر باشند، به دلیل پایین تر بودن رقابت، هزینه کمتری دارند. در مقابل، هرچه کلمه کلیدی خاص تر باشد، هزینه بالاتری نیز خواهد داشت، زیرا رقابت بیشتری برای آن کلمات وجود دارد.
 
نمودار کلمات کلیدی بلند و کلمات کلیدی کوتاه
 
 
 
کلمات کلیدی دم بلند هدفمندترهستند، رقابت کمتری دارند و بنابراین هزینه کمتری دارند.
 
روند نزولی به دلیل محدودیت حجم جستجو یا ترافیک سایت شما محدود است. زیرا بیشتر افراد در جستجوی کلمات کلیدی کمتری هستند. نکته مهم این است که افرادی که به دنبال چنین کلمات کلیدی خاصی هستند، بیشتر احتمال دارد که  به مشتری تبدیل شوند.
 
 
کلمه های کیدی دم بلند یا دم کوتاه

 

کلمات کلیدی دم کوتاه چیست؟

 
کلمات کلیدی دم کوتاه عباراتی هستند که کلی تر و گسترده تر هستند و ممکن است دارای چندین هدف کاربر باشند.
 برعکس کلمات کلیدی دم بلند.
 
کلمات کلیدی دم کوتاه تمایل دارند که: 
 
حجم جستجوی بالا، رقابت زیاد، هزینه های بالای هر کلیک، اما نرخ تبدیل پایین داشته باشند.
 
آنها ترافیک زیادی را برای سایت شما به ارمغان می آورند، که از چندین طریق می تواند سودمند باشد  اما رقابت برای این کلمات بسیار بیشتر از کلمات کلیدی دم بلند است. حتی اگر تعداد زیادی از بازدیدها ممکن است به خرید تبدیل نشوند. کلمات کلیدی دم کوتاه ممکن است سهم بزرگی از بازار هدف شما را به همراه داشته باشد و افزایش ترافیک می تواند تأثیر مثبتی در رتبه بندی ارگانیک شما داشته باشد.
 

چرا از کلمات کلیدی دم بلند یا دم کوتاه استفاده می کنید؟

تحقیقات کلمات کلیدی یکی از مهمترین فاکتورهای بازاریابی سئو و SEM است و بسته به شرایطی که شما استفاده می کنید، می تواند کمپین شما را ایجاد کرده یا از بین ببرد. 
کلمات کلیدی که شما انتخاب می کنید، رتبه بندی صفحه و نرخ تبدیل شما را تحت تأثیر قرار می دهد.
 
 
تعیین جایگاه کلمات کلیدی

 

مزایای کلمات کلیدی دم کوتاه :

ترافیک:
 بیایید ابتدا به کلمات کلیدی دم کوتاه نگاهی بیندازیم. بزرگترین امتیاز استفاده از کلمات کلیدی دم کوتاه این است که شما می توانید به دلیل حجم جستجوی زیاد، میزان ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.
 

مضرات کلمات کلیدی با دم کوتاه :

رقابت: 
 
 یک حرکت نزولی بزرگ در رقابت موتورهای جستجوگر است. این امر به دلیل حجم جستجوی بالا منطقی است، به همین دلیل همه می خواهند برای آنها رتبه بندی کنند. اگر شرکتی با آگاهی کافی از برند نیستید، رتبه بندی در صفحه اول SERP با یک کلید واژه دم کوتاه دشوار خواهد بود.
 
 
هزینه:
 
 هزینه های استفاده از کلمات کلیدی دم کوتاه می تواند زیاد باشد. به دلیل رقابت زیاد و حجم بالای جستجو، افراد غالباً هزینه های زیادی را صرف Google Ads می کنند. بنابراین، شما باید مبلغی بیش از رقبای خود بپردازید تا در رده بندی شماره یک قرار بگیرند.
 
نرخ تبدیل:
 
این یک گردش مالی بزرگ برای اکثر مردم است. حتی اگر میزان CTR بالایی را ببینید، ممکن است تعداد معدودی از تبدیل ها را بدست آورید. به همین دلیل ایده‌ای هوشمند است که از کلمات کلیدی دم بلند به جای کلمات کلیدی دم کوتاه استفاده کنید تا نرخ تبدیل شما افزایش یابد.
 
اهمیت انتخاب کلمات کلیدی مناسب
 

 

مزایای کلمات کلیدی دم بلند :

رقابت:
 
هنگام استفاده از کلمات کلیدی دم بلند، رقابت کمتر است. دلیل این امر این است که جستجو بسیار خاص است و در نتیجه تنها تعداد معدودی از افراد آن کلمه کلیدی را هدف قرار می دهند.
 
هزینه:
 
هزینه جستجو برای کلمات کلیدی دم بلند ارزان تر از دم کوتاه است. دلیل این است که کلمات کلیدی دم بلند از حجم جستجوی کمتری نسبت به موارد کوتاه برخوردار هستند و این به معنای ترافیک پتانسیل کمتر و پایین آمدن CPC است.
 
نرخ تبدیل:
 
نرخ تبدیل بسیار زیاد است. زیرا مردم از قبل می دانند به دنبال چه چیزی هستند. آنها معمولاً در مرحله خرید سفر مشتری قرار دارند و در تلاشند تا عرضه کننده مناسبی را پیدا کنند. به عنوان مثال، کسی که کفش های دویدن مشکی را از نایک جستجو می کند، بیشتر از کسی که به طور کلی کفش جستجو می کند، می تواند به مشتری تبدیل شود.
 
هدف:
 
هدف کاملاً واضح است زیرا افراد در جستجوی محصولات یا خدمات خاص هستند. آنها می دانند چه می خواهند و این نوع ترافیک بهترین شانس تبدیل را نشان می دهد.
 
 
چطور با کلمات کلیدی طولانی مشتری جذب کنیم؟

 

معایب کلمات کلیدی دم بلند:

دوره جستجو:
 
پایین آمدن استفاده از کلید واژه های دم بلند این است که حجم جستجو معمولاً پایین تر از کلمات کلیدی با دم کوتاه است. این نتیجه بیشتر مردم در جستجوی کلمات کلیدی عمومی (کلمات کلیدی با دم کوتاه) به جای کلمات کلیدی با دم بلند است.
از آنجا که حجم جستجو کم است، ترافیک بالقوه نیز کمتر است. با این حال، تحقیق توسط Ahrefs در مورد حجم جستجو انجام شد. آنها اظهار داشتند که بیش از 90٪ کل کلمات کلیدی در هر ماه جستجو می شود.
 
این بدان معنی است که42٪ از کل کلمات کلیدی که افراد در موتورهای جستجو به جستجو می پردازند کلمات کلیدی با دم بلند هستند. بنابراین، حتی اگر حجم جستجو پایین است، می توانید کلمات کلیدی دم بلند را بیشتر از آنهایی که دم کوتاه دارند هدف قرار دهید تا آن را جبران کنید.
 
هدف شما این است که مخلوطی از کلمات کلیدی با دم کوتاه و بلند را پیدا کنید تا بتوانید بیشترین میزان ترافیک و تبدیل خود را انجام دهید.
 
کلمات کلیدی دم بلند و کلمات کلیدی دم کوتاه در سئو چه تاثیراتی دارد
 
 
چگونه می توان کلمات کلیدی دراز پیدا کرد؟
 
در زیر پنج ابزار وجود دارد که می توانید برای یافتن کلمات کلیدی با دم بلند استفاده کنید.
 
1. برنامه ریز کلمات کلیدی Google
 
چند بار در مورد این ابزار شنیده اید؟ تقریباً هر مقاله و وبلاگ مربوط به جستجوگرها درباره تحقیقات کلمات کلیدی است که شامل ایجاد Google میباشد.  
 
 Google Keyword Planner یک ابزار کلمه کلیدی است که می توانید از آن استفاده کنید.
 
با این حال، شما باید یک حساب Google Ads داشته باشید. اگر تازه وارد هستید، برای استفاده کامل از برنامه ریزی باید یک کمپین فعال تنظیم کنید. این ابزار می تواند برای افرادی که PPC را در Adwords اجرا می کنند بسیار مفید باشد تا آمار کلمات کلیدی خود، ایده های کلمات کلیدی، پیشنهادهای تبلیغاتی در محل و سایر موارد را بررسی کنند.
 
شما میتوانید مقاله بهترین ابزارهای تحلیل کلمات کلیدی را در اینجا بخوانید.
 
استراتژی سئو دم بلند - سئو دم بلند - کلمات کلیدی دم بلند
 
 
اگر بودجه کافی برای تبلیغات اختصاص نمی دهید، Google اطلاعات دقیق حجم جستجو را برای دامنه حجم جستجو جایگزین می کند.
 
ایده های جدید کلمه کلیدی
میانگین جستجوهای ماهانه (تخمین ها)
سطح رقابت (بالا / متوسط / پایین)
پیشنهاد بالای صفحه (دامنه پایین)
پیشنهاد بالای صفحه (دامنه بالا)
داده های تاریخی یا پیش بینی ترافیک
 
2. Google Autocomplete
 
وقت لازم برای گذراندن   Google Keyword Planner برای همه پست های خود را ندارید، یا یک فعالیت تبلیغاتی Google Ads ندارید؟ 
اخم نکنید، در اینجا راهی برای تقلب وجود دارد. برای یافتن برخی از جملات مشابه افرادی که در جستجوی آن هستند، از پیشنهادات کامل Google استفاده کنید.
 
اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که یک کلید واژه را در Google تایپ کنید. کلمات کلیدی به سادگی برای شما نمایش داده میشوند. آنها بیشتر از یک یا دو کلمه تشکیل شده اند، همانطور که در مثال زیر مشاهده می کنید.
 
پس از تایپ کردن "لباس های پاییز" به عنوان کلید واژه اصلی، تایپ کنید و یک SPACE بگذارید.سپس چندین پیشنهاد به عنوان کلید واژه های دم بلند نشان داده می‌شوند.
 
 
چگونه کلمه کلیدی خوبی پیدا کنیم؟
 
با تایپ کردن کلمه ای پس از کلید واژه های اصلی خود، برای پیشنهادات بیشتر می توانید کلمات کلیدی دم بلند را حتی بیشتر پیدا کنید.
 
3. جستجوهای مرتبط با (Searches Related To)
 
راه دیگر برای یافتن کلمات کلیدی جدید دم بلند از طریق جستجوهای مرتبط با Google  است. همان مرحله قبل را انجام دهید، جایی که کلید واژه اصلی خود را وارد می کنید. با این حال، این بار کلید Enter را فشار داده و در پایین صفحه بروید و در آنجا جستجوهای مربوط به  کلمه کلیدی را مشاهده خواهید کرد. 
ما در مثال زیر کلمات کلیدی را گرفتیم.
 
 
بهترین ابزار پیداکردن کلمات کلیدی
 
 
 
به یاد داشته باشید که به طور طبیعی بنویسید.
 
شما برای یافتن کلمات کلیدی با دم بلند خود، تمام این کار را طی می کنید. بنابراین با چاشنی کلمات کلیدی آن را اشتباه نگیرید!
 
 
 مهمترین قانون این است که کلمات کلیدی کوتاه و دم بلند خود را بطور طبیعی درج کنید و بیش از حد از آن استفاده نکنید! 
وقتی صحبت از SEO یا SEM بازاریابی می شود، کلمات کلیدی یک عامل اصلی تصمیم گیری در موفقیت یا عدم موفقیت وب سایت یا محصول شما هستند. برخی از کلید واژه های دم بلند / دم کوتاه را پیدا کنید که امروز نمایانگر برند شما هستند!
 
 
 
 
 
مقاله های مرتبط:
گوگل پنالتی چیست؟
راه های نجات از گوگل پنالتی
الگوریتم های گوگل
 
 
 
امیدورام از خواندن این مقاله لذت برده باشید.
 
 
با مجموعه نرم افزاری ایماهو همراه باشید.
 
 
برگرفته شده از سایت https://www.twinword.com
 
 
 
لطفا نظرات و سوالات خود را برای ما بنویسید.
 
برای سفارش پروژه های سئو و طراحی سایت همین حالا با تماس بگیرید (همراه با مشاوره رایگان)
 
09907104568
09305365207
 
 

نظرات

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟