تاثیر کلمات کلیدی تکراری در سئو سایت

تاثیر کلمات کلیدی تکراری در سئو سایت

ما در این مقاله دقیقا به شما خواهیم گفت که چاشنی کلمات کلیدی یا تکرار بیش از اندازه کلمات کلیدی یا stuffing keywords  چیست.

 

پس با ما همراه باشید.

 

مقاله پیشنهادی:

شناسایی و اهمیت کلمات کلیدی در سئو

الگوریتم پنگوئن چیست؟

 

همواره شما عزیزان سوالهای زیر را پرسیده اید:

  • چاشنی کلمات کلیدی در سئو چه تاثیری دارد؟

  • چگونه کلمات کلیدی بهینه شده ای را در محتوایم رعایت کنم؟

  • چگونه از بهینه سازی بیش از حد سایت خود جلوگیری کنیم؟

  • نحوه عملکرد لغات کلیدی در سئو چگونه است؟

  • تفاوت کلمات کلیدی کوتاه و بلند در چیست؟

  • تاثیر کلمات کلیدی تکراری در سئو سایت چگونه است؟

  • چند بار کلمه کلیدی را در متن سئو شده تکرار کنیم؟

  • تاثیر چگالی کلمات کلیدی بر سئو

  • چه تعداد کلمه و کلمات کلیدی را می توان برای بهترین نتیجه سئو در یک صفحه استفاده کرد؟

 

کلمات کلیدی (stuffing keywords) در سئو

چگونگی حفظ تراکم کلمات کلیدی طبیعی و جلوگیری از پر کردن کلمات کلیدی

تکرار کلمات کلیدی  که بازاریابان سعی می کنند تا حد ممکن از آن خودداری کنند. یک وسوسه قوی برای اضافه کردن هر چه بیشتر کلمات کلیدی به محتوای شما ایجاد کرده اید. با این حال، گوگل شما را زودتر یا دیرتر انتخاب می کند و در نتیجه می توانید با یک کلمه کلیدی سنگین، به عنوان یک جریمه روبرو شوید.

با این وجود، نمی توان اهمیت افزودن کلمات کلیدی مربوط به مقاله یا پست وبلاگ را نادیده گرفت. از این گذشته، بدون آن SEO تقریباً غیرممکن است.

معمولاً مسئله فقط در صورتی ایجاد می شود که محتوا به دلیل تمام کلمات کلیدی موردنظر شما ضعیف خوانده شود. اگر تراکم کلمات کلیدی قابل قبولی را حفظ کنید، به احتمال زیاد نتایج مورد نظر خود را بدست خواهید آورد. اضافه کردن کلمات کلیدی SEO به محتوا، به معنای مجبور کردن آنها نیست.

تلاش برای قرار دادن کلمات کلیدی که باعث خراب کردن دستور زبان و خوانایی مطالب می شود، مهمترین دلیل اصلی مجازات پر کردن کلمه کلیدی Google است. به عبارت دیگر، شما باید به طور طبیعی کلمات کلیدی را پر کنید.

با این حال، آنطور که به نظر می رسد آسان نیست. یک کلمه کلیدی ضعیف استفاده شده یا گرامری اشتباه می تواند به کیفیت محتوای شما فراتر از تعمیر آسیب برساند. شما باید بین اضافه کردن کلمات کلیدی مهم وب سایت و حفظ کیفیت مقاله خود یک خط نازک قدم بگذارید.

 

چند بار کلمه کلیدی را در متن سئو شده تکرار کنیم

 

نیروی محرک وبلاگ شما خوانندگان شما است، نه کلمات کلیدی.

به سختی می توان تردید کرد. کلمات کلیدی همیشه یک نیروی SEO قدرتمند بوده اند. در طول تاریخ، موتورهای جستجو شاهد سوءاستفاده از کلمات کلیدی در پست های وبلاگ بوده اند که مهمترین آنها "پر کردن کلمات کلیدی" است.

در گذشته، رتبه بندی یک صفحه وب در SERP گوگل به راحتی با چاشنی کلمات کلیدی قابل دستکاری بود. سایت هایی که در حد امکان از کلمات کلیدی زیادی استفاده می کردند، می توانستند از رتبه بالای صفحه در SERP گوگل برخوردار شوند.

با این حال، تجربه کاربربد و وحشتناک میشد.

مردم از دیدن صفحاتی که پر از کلمات کلیدی بودند و مطالبی را که انتظار داشتند ببینند و پیدا نمیکردند احساس رضایت نداشتند.

به منظور بهبود تجربه کاربر، Google و سایر موتورهای جستجو شروع به فیلتر کردن وب سایتهای پر شده از کلید واژه از فهرست SERP خود کردند. برخی هنوز هم می گویند که پر کردن کلمات کلیدی دارای تأثیر کوتاه مدت است. در دراز مدت، این می تواند به یک مجازات گوگل منجر شود که می تواند به وب سایت شما آسیب برساند. Google با مشخص کردن رتبه بندی یا حتی حذف آن از فهرست، سایت شما را جریمه می کند. به عبارت دیگر، چاشنی کلمات کلیدی یک قمار پرخطر است که همیشه داراییتان را از دست خواهید داد.

مهم است که از پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید. در عین حال، مهم است که کلمات کلیدی مورد نظر خود را در محتوای خود قرار دهید.

 

راهنمای کامل تحقیق کلمات کلیدی برای سئو

 

به مثال پر کردن کلید واژه زیر توجه کنید:

آیا به دنبال صندل ارزان می گردید؟ صندل ارزان می فروشیم. صندل های ارزان قیمت ما ارزان و با کیفیت هستند. اگر شما مایل به خرید صندل های ارزان ما هستید با ما در تماس باشید. صندل ارزان ما چه شکلی است؟

 به نظر می رسد خوانندگان و Google هم از این راضی نیستند.

برخی وب سایت ها سعی می کنند کلمات کلیدی خود را در جایی که قابل مشاهده نیستند پر کنند. به عنوان مثال، آنها با ایجاد رنگی مشابه پس زمینه صفحه وب، کلمات کلیدی را استتار می کنند یا کلمات کلیدی را درون کد صفحه قرار می دهند. صرف نظر از تلاش برای فریب الگوریتم های موتور جستجو، موتورها به اندازه کافی باهوش شدند تا این ترفندها را تشخیص دهند.

 

مشخص است که  0/5 تا 5/5 درصد از تراکم کلمات کلیدی (تعداد دفعاتی که کلمه کلیدی در محتوا تقسیم بر تعداد کل کلمات موجود در محتوا ظاهر می شود) ایمن در نظر گرفته شده است. اگرچه پاسخ دقیقی برای جلوگیری از مجازات گوگل وجود ندارد، حفظ تراکم کلمات کلیدی شما در سطح مناسب بسیار مهم است.

 

Keyword Stuffing چیست؟ چرا تکرار کلمه کلیدی اشتباه است ...

 

استفاده متوسط ​​از کلمات کلیدی

قرار دادن تمام انرژی و تمرکز خود برای استفاده از یک کلمه کلیدی یکسان در سرتاسر محتوا، می تواند هم برای شما و هم برای بازدید کنندگان و هم برای رتبه بندی های گوگل هزینه کند.

به سادگی، بیشتر روی افراد تمرکز کنید، نه روی روبات های خزنده موتور جستجو.

محتویاتی ایجاد کنید که باعث بهبود تجربه کاربر شود. ما در اینجا برای کمک به شما در محافظت از محتوای وبلاگ خود در برابر چاشنی کلمات کلیدی و بهبود تجربه کاربری چند نکته را برای شما بازگو خواهیم کرد.

تحقیقات کلمات کلیدی موثر

قدم اول مهمترین است. قبل از شروع به پر کردن آنها باید کلمات کلیدی مناسبی را برای درج مطالب پیدا کنید. چه فایده ای دارد برای اضافه کردن کلمات کلیدی با ارزش کم به محتوای خود و تحمل مجازات؟

 SEMrush یکی از بهترین ابزارهایی است که شما می توانید برای انجام کارآمدی در تحقیقات کلمات کلیدی و ساماندهی کلمات کلیدی استفاده کنید تا در صورت نیاز به آنها دسترسی آسان داشته باشید.

SEMrush می تواند به شما در کشف کلمات کلیدی SEO با ارزش بالا کمک کند که با استفاده از آن قطعاً می توان رتبه موتور جستجو را تقویت کرد. علاوه بر این، شما همچنین می توانید صفحه گسترده ای برای کلمات کلیدی اولیه و فرعی خود ایجاد کنید.

 

تکرار کلمات کلیدی (Keyword Stuffing)

 

از عبارات نادرست خودداری کنید

در اشتیاق خود برای اضافه کردن کلمات کلیدی با رتبه بندی بالا در کلمات کلیدی Google، ممکن است در آخر با افزودن عبارات و جملات نادرست به محتوا دست یابید.

 حتی اگر تراکم کلمات کلیدی را در سطح قابل قبولی نگه دارید، استفاده از عبارات نادرست می تواند نتیجه مورد نظر را از مطالبی که ارسال کرده اید برای شما دشوار کند.

تعداد Word ها را افزایش دهید

بهترین راه برای تمرین چاشنی کلمات کلیدی به طور طبیعی با افزایش تعداد کلمات در محتوای شماست. اگر به جای 500 کلمه 800 کلمه می نویسید، می توانید کلمات کلیدی بیشتری را در 300 کلمه اضافه کنید. از قبل تحقیق کنید تا مقاله یا پست وبلاگ همچنان آموزنده باقی بماند و برای خوانندگان ارزش قائل شود.

ذهنیت درست داشته باشید

نکته ای که برای SEO می نویسید این است که ذهن شما از افزودن کلمات کلیدی سئو به محتوا آنقدر گرفتار می شود که تمرکز خود را روی نوشتن متوقف کنید. این باید راه دیگری باشد، یعنی شما باید روی بیت نوشتاری متمرکز شوید. اگر هدف شما نوشتن یک پست آموزنده است، به احتمال زیاد می توانید کلمات کلیدی را به طور طبیعی به محتوا اضافه کنید.

 

استفاده از کلمات کلیدی در محتوا | تکرار کلمه اصلی در متن

کیفیت پادشاه است

بخاطر داشته باشید که کیفیت پادشاه است تا آنجا که به محتوای شما مربوط است. موتورهای جستجو به ویژه گوگل هنگام تعیین رتبه بندی شما تأکید زیادی بر کیفیت مطالب شما دارند. کلمات کلیدی SEO که استفاده می کنید قطعاً به شما کمک می کند تا در صدر رتبه ها قرار بگیرید اما آنها فقط در صورت تولید محتوای با کیفیت موثر هستند. بنابراین، کاری که شما باید انجام دهید این است که کیفیت را در خط مقدم نوشتن قرار دهید. همانطور که در بالا ذکر شد، هنگامی که شما در جریان هستید، کلمات کلیدی می توانند به طور طبیعی اضافه شوند.

به جای تمرکز بر کلمات کلیدی وب سایت، بهترین راه برای تغییر ذهنتان به سمت تولید محتوای با کیفیت، قرار دادن خود در موقعیت خوانندگان است. مقاله یا پست وبلاگ خود را بخوانید و سپس از خود بپرسید که آیا چیزی از آن به دست آورده اید یا خیر. کاربران علاقه مندی از توجه محدودی برخوردار هستند و در صورتی که هیچ ارزشی در آن پیدا نکنند، توجه زیادی به مطالب شما نمی کنند. برای خوانندگان خود بنویسید نه موتورهای جستجو و قادر خواهید بود که کلمات کلیدی خود را طبیعی نگه دارید.

 

از تکرار همان کلمات خودداری کنید

به عنوان یک وبلاگ نویس، شما در تلاش هستید تا محتوای جذاب را ایجاد کنید که می تواند با خوانندگان شما طنین انداز شود. تکرار یک کلمه کلیدی واحد در طول نوشتن، یک پرچم بزرگ قرمز است.

 که پیشنهاد می کنیم از هر قیمتی پرهیز کنید.

 با  ترکیب مترادف و عبارات مرتبط، روند خواندن را صاف کنید. این کمک می کند تا خواننده شما نه تنها به طور موثری محتوای نوشته های شما را "هضم" کند بلکه موتورهای جستجو را نیز برای ارزیابی ارتباط استفاده کند.

 

انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سئو

 

از کلید واژه های بلند استفاده کنید

اگر این کلمات کلیدی در حال حاضر "بهترین دوستان" شما هستند، در مسیر درست قرار دارید.

نگران نباشید، نیش نمی زند! در واقع، به گفته کارشناس بازاریابی نیل پاتل:

اگر به طور مداوم محتوای عمیق را در مورد کلمات کلیدی با دم بلند چاپ کنید، شاهد افزایش میزان ترافیک جستجو، جذب مشتریهای پرداخت کننده و رشد نام تجاری خود خواهید بود.

این را امتحان کنید :

 عبارت را در Google Keyword Planner و Uber Suggest جستجو کنید. اگر یک کلمه کلیدی دم بلند با رقابت کم و حجم جستجوی بالا انتخاب کنید، تنها یک قدم از پیروزی فاصله دارید. همچنین اگر داده هایی را از Google Keyword Planner به پرونده Excel صادر می کنید، از این فرمول استفاده کنید:

 

LEN(A1)-LEN(SUBSTITUTE(A1," ",""))

 

تمام کلمات کلیدی دم بلند خود را بر اساس تعداد کلمات استفاده شده در عبارت مرتب کنید.

شروع به نوشتن شاهکار خود کنید

درس ما ساده است.

برای خوانندگان خود بنویسید، نه موتورهای جستجو.

زبان طبیعی برای ارائه ایده های شما بسیار ضروری است و چیزی است که اکثر ما آنرا مجاز می دانیم. با جستجوی هدف برای کسب رتبه های برتر در جستجوی ارگانیک، می توان فراموش کرد که خوانندگان ما کسانی هستند که کمک می کنند. یک تجربه شگفت انگیز را برای خوانندگان خود به ارمغان بیاورید و از نوشتن پست وبلاگ خود بدون کلمات کلیدی پر شده لذت ببرید.

 

مقاله های مرتبط:
متا تگ در سئو چیست؟
انواع متا تگ ها در سئو
تجربه و تعامل کاربری در سئو

 

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

با مجموعه ایماهو همراه باشید.

برگرفته از سایت های

 https://www.semrush.com/

https://www.twinword.com/

 

رفتن به صفحه اصلی

 
لطفا نظرات و سوالات خود را برای ما بنویسید.
 
برای سفارش پروژه های سئو و طراحی سایت همین حالا با تماس بگیرید (همراه با مشاوره رایگان)
 
09907104568
09305365207
 

نظرات

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟