در این مقاله به توضیح الگوریتم گورخر گوگل خواهیم پرداخت.
الگوریتم گورخر گوگل چیست؟
این روزها همه به سمت فروشگاه های آنلاین و اینترنتی هستند به طوری که محل کار خود را تعطیل کرده و به صورت اینترنتی و آنلاین شروع به کار کرده است.
خب اگر توجه کنید در همه نوع بازاریابی جه به صورت آنلاین و اینترنتی و چه به صورت فیزیکی، همواره دزدی و سارقانی برای دزدیدن اموال و پول شما پیدا خواهند شد.
خب این مورد در کسب و کارهای اینترنتی بیشتر است.
فروشگاه های آنلاین به دلیل اینکه درگاه پرداخت دارند و اطلاعات کاربران را میگیرند از امنیت بسیار بالایی باید برخوردار باشند تا بتوانند اعتماد کاربران را بگیرند.
خب در این بین ممکن است که دزدان سایبری به هر دلیلی و هر روشی کاربر را گول بزنند و به صورت اینترنتی اطلاعات آنها را بردارند.
مثلا ممکن است فروشگاه های تقلبی راه بیندازند و مواردی شبیه به این.
گوگل برای این اقدامات، روش هایی را در پیش رو گرفته است که به آن اشاره خواهیم کرد.
چرا گوگل الگوریتم گورخر را معرفی کرد؟
مزایای الگوریتم zebra چیست؟
google zebra algorithm در واقع به دنبال فروشگاه های تقلبی و بی کیفیت است. این الگوریتم درصدد آن است که بتواند فروشگاه هایی که معتبر نیستند و در عین حال برای گول زدن کاربر درست شده اند را از بین ببرد. گوگل این فروشگاه ها را شناسایی کرده و آنها را به عنوان خطاکننده در این عرصه معرفی خواهد. بر اساس گزارش گوگل مبنی بر اسپم بودن این نوع فروشگاه های آنلاین، مابقی موتورهای جست و جو همانند بینگ و یاهو هم آنها را خاطی و متقلب در نظر خواهند گرفت و در دیتابیس خود آن را به عنوان اسپم رد خواهند کرد.
پس بدانیم که گوگل بسیار هوشمندانه عمل میکند و خواهد کرد.
چرا گورخر؟ آیا نام دیگری برای این الگوریتم نبوده است؟
توضیح علمی و جذابی دارد.
پوست گورخر راه راه است و باعث دورشدن حشرات از این جانور است و از نیش دیگر حشرات در امان میماند.
الگوریتم گورخر هم همین کار را میکند. کاربران را از فروشندگان تقلبی و کلاهبردار دور میکند و امنیت را به آنها میدهد و اجازه نمیدهد که گول فروشگاه های تقلبی و بی کیفیت را بخورند.
چه مواردی را باید در راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در نظر بگیریم که سبب جریمه ما توسط گوگل نشود؟
• ۱- داشتن پروتکل Https در سایت خود که با نصب SSL امکان پذیر خواهد بود.
• ۲- ارائه تمامی آدرس ها و شماره تلفن مربوط به شرکت برای اطمینان کاربران
• ۳- آپدیت سایت. به اینصورت که فعال باشند و از موجودی کالاها باخبر باشند و این را در سایت اعلام کنند تا کاربران مطلع باشند.
• ۴- آپدیت محتواهای هر محصول و ارتقای محصولات و ارائه محصولات جدید
• ۵- هر محصول لینک معتبری برای خرید داشته باشد.
• ۶- نظارت بر ارسال کالا و همچنین نوشتن زمان برای رسیدن محصول به دست کاربر در سایت
• ۷- هر محصول باید گارانتی داشته باشد و در سایت هم درج شود.
• ۸- تطبیق تمامی قیمت ها در سایت و زمانی که محصول به دست مشتری میرسد. قیمت نباید تغییر کند.
• ۹- پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته. امکان سفارش محصول در شبانه روز
• ۱۰- بر روی تمامی محصولات برچسب و لوگوی شرکت موجود باشد و فاکتور هم باید ارسال شود.
• ۱۱- ثبت نام آسان در سایت
• ۱۲- روش های پرداخت زیاد و متنوعی داشته باشد و نقصی در آن وجود نداشته باشد.
• ۱۳- روشهای پیگیری محصول در سایت وجود داشته باشد تا کاربر بتواند محصول خریداری شده اش را پیگیری کند.
• ۱۴- ارائه تخفیفات محصول و ارائه جدیدترین، پرفروش ترین، جدیدترین ها در سایت خود
• ۱۵- امکان داشتن سیستم های حمل و نقل آسان و همچنین توضیحاتی در مورد آن در وبسایت خود
پس بیاید الگوریتم گورخر گوگل را جمع بندی کنیم:
هر چه سایت فروشگاهی امن تری داشته باشید و خرید را برای کاربر راحت تر و بهینه تر کنید و از قوانین گوگل پیروی کنید، گوگل به شما رتبه خوب میدهد و شما را به کاربران معرفی خواهد کرد.
همه چیز به شما بستگی دارد. اگر خاطره و تجربه خوبی را برای کاربران خود رقم بزنید گوگل هم به شما پاداش خواهد داد و از شما حمایت خواهد کرد.
چت آنلاین، پشتیبانی دائم، کیفیت بالای محصول، رضایت کاربران از چشم گوگل دور نخواهد بود و شما را از بهترین ها معرفی خواهد کرد.
مقاله های مرتبط:
الگوریتم های گوگل
الگوریتم مرغ مگس خوار
الگوریتم پاندا
الگوریتم پنگوئن
الگوریتم کبوتر
ما در این مقاله به این سوالات پاسخ دادیم:
الگوریتم گورخر چیست؟
الگوریتم zebra چگونه کار میکند؟
استانداردهای الگوریتم گورخر گوگل چیست؟
چرا باید از این الگوریتم استفاده کنیم؟
آیا zebra فقط مورداستفاده در سایت های فروشگاهی است؟
الگوریتم گورخر چگونه سایت های نامعتبر را شناسایی میکند؟
از اینکه با ما بودید ممنونیم.
رفتن به صفحه اصلی
نظرات