الگوریتم پنگوئن گوگل
الگوریتم پنگوئن در سال 2012 ارائه شد که باعث شد از بک لینک های اسپم و تکرار کلمات کلیدی بسیاری در سایت جلوگیری شود تا محتوایی مربوط به نیاز کاربر ارئه شود.
الگوریتم پنگوئن در سال 2012 ارائه شد که باعث شد از بک لینک های اسپم و تکرار کلمات کلیدی بسیاری در سایت جلوگیری شود تا محتوایی مربوط به نیاز کاربر ارئه شود.
تولید محتوا بدون در نظر گرفتن کلمات کلیدی بی ارزش است و نتیجه ای مطلوب را به شما ارائه نمیدهد. شما باید در ابتدا، بتوانید کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید که براساس آن مقاله تان را بنویسید و به کاربر ارائه بدهید.
در زمان های قدیم، همه ی سایت ها بای دیده شدن در نتایج اول گوگل، از کلمات کلیدی بسیاری استفاده میکردند و در واقع کلمات کلیدی را تکرار میکردند. ایتکار مدت زمانی جواب داد اما پاسخگو نیاز کاربران نبود و گوگل متوجه شد که اینکار مورد سو استفاده عموم قرار گرفته است. پس الگوریتمی پنگوئن را ارائه داد.از تکرار کلمات کلیدی به طور زیاد ر مقاله هایتان بپردازید.
کلمات کلیدی دم بلند و کلمات کلیدی دم کوتاه (short-tail-keywords) در سئو بسیار تاثیرگذار است. رقابت، حجم جست و جو و نرخ بازدید درکلمات کلیدی دم کوتاه بسیار بالا است. اما در کلمات کلیدی دم بلند (long-tail-keywords) حجم جست و جو، رقابت و نرخ بازدید کمتر است. اما احتمال اینکه کاربر شما به مشتری تبدیل شود نسبت به کلمات کلیدی کوتاه بسیار بیشتر خواهد بود.
چاشنی کلمات کلیدی یا استفاده بیش از اندازه از کلمات کلیدی در سئو جای بحث دارد و همچنان کارشناسان گوگل بر روی این نکته بسیار تاکید دارند و در حال انجام بهترین تکنیک ها برای بهینه سازی کلمات کلیدی هستند. در واقع استفاده بیش از اندازه از کلمات کلیدی تکراری در سئو به عنوان روش های سئو کلاه سیاه خوانده میشود. چون نیاز کاربر برطرف نخواهد شد.
© IMAHOO 2019 حقوق محفوظ است Designed BY IMAHOO